3 KROKY KE ZHUBNUTÍ

Dietní program  se skládá ze 3 JEDNODUCHÝCH KROKŮ. Zde se dozvíte, jak jednotlivé kroky proteinové diety vypadají, čím se vyznačují a jak se vám - díky jejich dodržování - podaří zhubnout. K dosažení co nejlepších a nejrychlejších výsledků je třeba 3 kroky dodržet co možná nejpoctivěji, odměnou vám bude vaše nové tělo...:-)

1. KROK PROTEINOVÉ DIETY
RYCHLÁ REDUKCE TUKOVÉ TKÁNĚ (hubnete v průměru 6 - 10kg/měsíc)

    první a základní krok programu jak zhubnout s KetoDiet
    5x denně jíte proteinová jídla KetoDiet (plně nahradí vaši běžnou stravu)
    zároveň můžete jíst vybrané druhy zeleniny jako např. brokolici, květák, cuketu, řekvičky, čínské zelí,ledový salát, okurka,žampiony,porek,ředkev,vodnice
    trvá obvykle 14 - 28 dní, bez konzultace s výživovým poradcem však max. 6 týdnů

2. KROK PROTEINOVÉ DIETY
STABILIZACE A NÁVRAT K RACIONÁLNÍMU JÍDELNÍČKU (hubnete v průměru 4-5kg/měsíc)

    „stabilizační“ krok programu KETODIETY
    3x denně jíte proteinová jídla KetoDiet
    do jídelníčku zařadíte 2 běžná na bílkoviny bohatá jídla (vejce, ryby, libové maso kromě vepřového)
    nadále jíte povolené druhy Zeleniny
    POZOR: stále nejsou povoleny klasické přílohy (brambory, těstoviny, rýže, knedlíky ....)
    jedna porce masa (bílkovin) by měla odpovídat 120 - 150g
    trvá obvykle 21 - 56 dní (ideálně min. 1,5 násobek délky 1. kroku!)

3. KROK PROTEINOVÉ DIETY
DLOUHODOBÉ UDRŽENÍ DOSAŽENÉ HMOTNOSTI

    cílem třetího kroku jak zhubnout s KetoDiet je udržení váhového úbytku
    běžně konzumujete jídla racionálního jídelníčku bohatá na bílkoviny, ovoce a zeleninu
    stravujete se pravidelně (ideálně 5x za den)
    do denního jídelníčku zařazujete podle potřeby 1 - 2 proteinová jídla KetoDiet
    pravidelně se věnujete oblíbené sportovní aktivitě
    znáte svou váhu a přiměřeně ji sledujete
    při zvýšení váhy o více než 3kg víte, že řešením je krátkodobý návrat k 2. kroku

Na co nezapomenout?

     dodržujete obecné pokyny zdravého stravování
    nejezte smažené a těžké přílohy jako hranolky a knedlíky, či těžké omáčky
    ostatní přílohy (brambory, rýže, těstoviny..) si dávejte ideálně jen v poloviční porci
    snažte se omezit veškeré pečivo
    dbejte na svůj pitný režim
    žádné nadbytečné jídlo jako tyčinky nebo chipsy u televize
    jako samozřejmou součást zdravého jídla volte vždy i zeleninovou oblohu
    alkohol (tzn. sklenku dobrého vína či piva) si dopřávejte jen střídmě (max. 1x do týdne)