KETODIETA

Proteinová dieta, známá též jako bílkovinná dieta - ketogenní dieta. Založena na konceptu tzv. PSMF - Protein Sparing Modified Fast ("proteiny šetřící modifikovaný půst").

Proteinová dieta je určena pro RYCHLÉ a ÚČINNÉ HUBNUTÍ. V těle se díky působení proteinové diety začnou primárně spalovat tuky. Svalová hmota však zůstává zachována!

Na svých svalech tedy rozhodně "nezhubnete"

Na základě výborných zkušeností s ketodietou jsme se stali partnerským místem KETODIET, DIETY NEJEN PRO ŽENY!!!
 
NABÍZÍME VÁM MOŽNOST KONZULTACÍ U NÁS ,NA TELEFONU NEBO PŘÍMO ZDE NA STRÁNKÁCH.
 
PRO NAŠE ZÁKAZNÍKY NAVÍC NABÍZÍME 5 PROCENTNÍ SLEVU NA VŠECHNY PRODUKTY!!!
 
více info: 

Otázky a odpovědi: KETODIETA

Jaký je tedy princip proteinové diety?

Princip proteinové (bílkovinné) diety poprvé popsal Dr. Blackburn (Harvardská univerzita, USA) již v roce 1974. Záhy byla proteinová dieta uvedena do praxe v Severní Americe a získala si neuvěřitelný ohlas. Obrovské oblibě po celém světě se těší i v současnosti.

  • tělu jsou dodávány vysoce kvalitní bílkoviny
  • sníží se příjem sacharidů
  • zvýší se konzumace vybraných druhů zeleniny

Při proteinové dietě nejsou povoleny žádné další sacharidy, nebo tuky! Vysoký příjem kvalitních  bílkovin zabrání výše zmíněnému "spalování" svalové hmoty.

Každý můj pokus s dietou - končil JOJO EFEKTEM. Jak je to zde?

Nemusíte bát jojo efektu! Nedílnou součástí programu proteinové diety je i tzv. návratový krok. Při něm dochází k velmi pozvolnému návratu k racionálnímu stravování, a tedy i k postupnému znovuzavádění cukrů do stravy. Návratová fáze proteinové diety má zásadní význam pro úspěch diety a především pro dlouhodobé udržení váhového úbytku. Pokud ji dodržíte, nemusíte se obávat strašáka jménem jo-jo efekt!

Narazila jsem na pojem KETOZA. Můžete mě jej vysvětlit? Děkuji Alena S.

Díky omezenému přísunu sacharidů ve stravě se hlavním zdrojem energie v průběhu proteinové diety stává zásobní tuk. Tahle změna v tělním metabolismu se souhrnně nazývá ketóza. Rychlé odbourávání tuku během ketózy vytváří tzv. ketolátky, jejichž přítomnost je možné změřit v moči. Ketolátky zároveň velmi účinně TLUMÍ POCIT HLADU a navozují POCIT DOBRÉ NÁLADY a energie. Vymizení pocitu hladu a mírně euforický pocit u většiny lidí během proteinové diety je jednou z jejích hlavních výhod. I proto je ketogenní proteinová dieta velmi dobře snášena a její dodržování je v porovnání s jinými dietami mnohem snazší.

Spolu s cukry je v těle uloženo velké množství vody, která se začne rychle spotřebovávat. Proto je nezbytně nutné během proteinové diety dodržovat každodenní pitný režim s dostatečným přísunem tekutin, sodíku a zejména draslíku. Konzumace ostatních potravin během prvního kroku proteinové diety je nežádoucí, může zastavit proces ketózy.

Obezita je zásadním rizikovým faktorem pro vznik ischemické choroby srdeční, diabetu, onemocnění žlučníku, artritidy a cévních onemocnění. Redukce hmotnosti pomocí proteinové diety významně přispěje ke zlepšení celkového zdravotního stavu a pohody.

Proteinová dieta je pro zdravého poučeného člověka naprosto BEZPEČNÝ a VELMI ÚČINNÝ způsob redukce hmotnosti.

Musím jíst v 1. kroku všech 5 přípravků KetoDiet, i když nemám hlad? Můžu si vzít víc porcí najednou?

Ano, vždy je nutné zkonzumovat všech 5 proteinových jídel za den. Jen tak dokážeKetoDiet ochránit vlastní svalovou hmotu. Pokud nesníte všechny doporučené dávky, budete sice hubnout, ale právě svalová hmota nebude úplně ochráněna. I proto je potřeba dodržovat nejen doporučený počet jídel KetoDiet, ale zároveň i pravidelné dávkování během dne. Naučíte se tak i pravidelným stravovacím návykům.

Co tedy mohu během dne jíst?

Základem (a bavíme se o 1. kroku) je vždy 5 jídel za den a neomezené množství doporučené zeleniny. Dále je třeba vypít minimálně 1,5  - 2l neslazených tekutin tzn. vody, čaje, kávy, melty, minerální vody (zkontrolujte zda není slazená). Do kávy či čaje je možné pro chuť přidat 1 – 2 lžičky mléka, ideálně nízkotučného. Zejména nesmíte: alkoholické nápoje, ovocné džusy, slazené minerálky, žádné pečivo (ani vícezrnné či celozrnné), žádné ovoce, žádné přílohy - ani rýži nebo brambory. Je třeba si uvědomit, že k racionální stravě se budete postupně vracet v dalších krocích dietního programu KetoDiet. V prvním kroku je ale potřeba být na sebe přísný! :-)

Je proteinová dieta pro lidský organismus bezpečná?

Proteinová dieta je nasazovaná v případě, kdy je k tomu důvod, a tím zásadním důvodem je pochopitelně nadváha či obezita. Je třeba se tedy ptát, zda proteinová dieta přináší pro organismus větší zátěž naž samotná obezita. Odpověď je, že nikoliv. Pochopitelně, že změna  stravování s KetoDiet určitou zátěž pro organismus představuje (asi jako když se snažíte po letech válení na gauči začít mírně sportovat), nicméně jedná se o časově omezenou a mírnou zátěž, která pro zdravý organismus nepředstavuje žadné riziko. Právě naopak snížením hmotnosti po ukončení programu KetoDiet dochá zí u klientů k celkovému detoxikačnímu procesu organismu, kdy se tělo zbaví toho, co jej dlouhodobě ničí - nadváhy.

Na sáčku KetoDiet je uvedeno, že mohu přípravek míchat ve vodě či mléce. Mohu si KetoDiet míchat pouze ve vodě?

Rozhodně ano, pokud si přípravek KetoDiet rozmícháte ve vodě, docílíte lehčí chuti. Pokrok v hubnutí je o něco lepší, a to z toho důvodu, že mléko samo o sobě obsahuje cukr (laktózu) a nepatrně brzdí proces ketózy. Míchání v mléce je uživatelsky příjemnější, nicméně pokud vám KetoDiet chutná i s vodou, doporučujeme vodu, výsledky se dostaví rychleji.

Začal jsem s dietou a druhý den mám velký hlad, je to normální?

Ano. Hlad se může objevit v prvních 2-3 dnech programu. Pokud by byl pocit hladu neovladatelný, můžete zkusit vařené bílky z vajec (žloutky nabídněte okolí) a ochuťte dle libosti. Základní charakteristikou a výhodou bílkovinné diety je ale fakt, že brzy po jejím nasazení vymizí pocit hladu. Nepleťte si chuť a hlad. Chutě zůstanou, ale s těmi si poradíte v hlavě :-) K plnému rozvinutí ketózy, která spontánně tlumí pocit hladu, dochází po 48 – 72 hodinách.

Kolik kilogramů můžu během programu KetoDiet zhubnout?

Na to se nedá naprosto přesně odpovědět. Tělo je dynamický systém a průběh diety se dá pouze předpokládat.

Nejvíce záleží na výchozí váze, obecně platí, že čím  vyšší nadváha, tím rychlejší úbytek. Účinnost diety také může snížit (někdy dost výrazně) počet předešlých absolvovaných diet. Je dobře zdokumentovaný fakt, že tělo si po určitém počtu pokusů o hubnutí vypěstuje rezistenci a sníží základní energetický výdej na minimum. Tím se snaží „bránit“ své energetické zásoby. Obecně však lze říci, že po absolvování programu KetoDiet ve všech jeho krocích je možno předpokládat úbytek cca 12kg u muže a 8kg u ženy s průměrnou nadváhou.
 

Chci shodit jen 4kg, je pro mě program KetoDiet vhodný?

 Samozřejmě, že díky programu KetoDiet je možné redukovat jen pouhá 4kg. Záleží samozřejmě na konkrétních okolnostech, ale v podobném případě bývá vhodné začít dietní režim Krokem 2. Tzn. třemi proteinovými náhradami stravy a dvěma racionálními jídly . Určitě oceníte, že hned od počátku vašeho programu nejste omezena pouze na náhradu ,všech5 ketojídel, ale především na širší spektrum zeleniny. Dle našeho názoru je ideální začít s redukcí právě když není vaše nadváha ještě tak vysoká. Se 4kg si díky KetoDietopravdu hladce poradíte a především si jednodušeji nastavíte pravidelné stravovací návyky (jíst 5x za den). Ani udržení váhy nebude při takto malé redukci velký problém. Proto s chutí do toho!

Můžu během 1. kroku sportovat?

Sportovní aktivita tvoří nedílnou součást zdravého životního stylu a udržet si redukovanou váhu bez ní nelze. Ovšem rozhodnutí zhubnout je samo o sobě závažné a pro tělo a zejména mysl, bude dietní režim představovat určitou (i když pozitivní) zátěž. Proto začínat s úplně novou sportovní aktivitou zároveň s 1. Krokem programu KetoDiet není nejvhodnější. Jiná situace je, pokud se již nějaké aktivitě věnujete a tělo je na ní uvyklé, v tom případě můžete v dané aktivitě pokračovat. I zde ale platí, že méně bývá v případěKetoDiet více. Jiná situace je pokud shazujete řekněme pouhé 3-5kg - zde vám doporučujeme začít rovnou s nasa zením diety i s lehkou sportovní akrivitou jako např. běh, cyklistika, aerobic, spinning.

Vydržel jsem dietu 14 dní, o víkendu jsem zhřešil neplánovanou akcí. Mohu dietu zase obnovit?

Samozřejmě můžete, je ale třeba mít na paměti, že okamžité přerušení a rychlý návrat k „normálnímu“ stravování není dobrý. Tělo začne ihned přednostně tvořit nové tukové buňky a je tedy tendence k všude zmiňovanému jo-jo efektu. Pro dlouhodobé udržení shozených kilogramů je nezbytné dodržet všechny 3 kroky programu KetoDiet. Platí zásadní pravda, že příjem (tedy toho co sníte) by se měl rovnat výdeji.

Shodit 10kg za měsíc je skvělý výsledek, ale cena za KetoDiet mi přijde vysoká.

Začneme trochu zeširoka. Počítala jste si někdy, kolik peněz jste za své nabrané kilogramy musela zaplatit? Bezpochyby to byla částka několikanásobně vyšší. V rámci programuKetoDiet (a především v 1.kroku) konzumujete pouze přípravky KetoDiet a zeleninu, žádné další náklady na stravu nejsou! Použijte naši kalkulačku, kde si můžete reálnou cenuKetoDiet vypočítat. Je třeba odečíst cenu za potraviny, které jste zvyklá běžně konzumovat - tím se pohled na cenu diametrálně změní.

Mohu hubnout pomocí KetoDiet pokud jsem těhotná?

Rozhodně ne! V těhotenství není tělo k hubnutí připraveno a KetoDiet není k redukci v těhotenství vůbec vhodný. O hubnutí neuvažujte ani v případě, že se na těhotenství připravujete, v období krátce po porodu, ani pokud kojíte.

Ovlivňuje nějakým způsobem kouření, musím během diety přestat kouřit?

V prvé řadě si uvědomte, že kouření je  zlozvyk, naprosto neslučitelný se zdravým životním stylem. Samotný fakt, že kouříte, ale nijak průběh diety neomezuje. Nicméně cílem a posláním programu KetoDiet je první krok ke zdravějšímu životnímu stylu. Víme, že rozhodnutí začít hubnout je těžké a zaslouží naše uznání. Doporučujeme tedy s kouřením skoncovat, ale bude pro vás zřejmě jednodušší, když s tím  začnete až po dietě. Uvidíte, že to bude snadnější.

Ovlivňuje můj menstruační cyklus průběh diety?

Ano, může průběh diety zdánlivě ovlivnit. Tělo v průběhu menstruačního cyklu zkrátka hubne nerado. Abychom ale mohli výsledky hubnutí v programu KetoDiet objektivně měřit, volíme jako základní ukazatele rozdíl váhy den před nasazením diety a den ukončení diety. Tato hodnota se dá s velkou přesností odhadnout a naši výživoví specialisté vám ji ochotně namodelují. Na co je ale potřeba se připravit, je fakt, že v průběhu menstruačního cyklu se denní úbytek váhy oproti běžným dnům sníží, což může působit na psychiku. Nebojte se, celkový výsledek dle předpokladů ovlivněn nebude! Je dobré mít to na paměti a v průběhu menstruačního cyklu nepanikařit, že se redukce kilogramů zastavila.

Záznamy: 1 - 16 ze 16

JAK OBJEDNAT:

emailem:
terezajav@centrum.cz,

telefonicky:
739 085 188 nebo na facebooku

https://www.facebook.com/tereza.javurkova.10

Jste zdaleka a nemůžete si ketodiet vyzvednout u nás?
I pro Vás máme řešení, jak Vám poskytnout naši slevu!

Vyplňte prosím následující formulář a my Vás budeme kontaktovat!

 

Informace o slevě Ketodiet

Vyplňte prosím níže uvedené údaje: